Vanliga frågor
Information om tjänster, betalningsmetoder m.m.
Jag har inget husdjur. Kan jag få nytta av tjänsterna?
Absolut! Redan innan man skaffar ett husdjur är det klokt att bekanta sig med artens och rasens behov. Även om skaffandet av ett husdjur inte är aktuellt, kommer informationen vara till nytta om man annars kommer i kontakt med husdjur, t.ex. vid vård av någon annans husdjur.
Varför ska jag köpa tjänsten av dig?
1. Du får alltid personlig service.
2. En serviceupplevelse skräddarsydd efter dina och ditt husdjurs behov.
3. Du behöver inte gå någonstans, utan du kan dra nytta av tjänsterna medan du är bekvämt hemma!
Hur vet jag vilken tjänst som passar våra behov?
Om du har några frågor om tjänsterna eller om du inte är säker på om du och ditt husdjur skulle ha nytta av någon av tjänsterna, tveka inte att kontakta oss! Låt oss tillsammans fundera ut rätt servicepaket för er.
När?
Hör av dig så hittar vi en lämplig tidpunkt!
Beställning
Vi använder faktura som du enkelt kan betala i nätbanken.
Allmän information om tjänster
Q: Behöver jag ha erfarenhet av användning av Zoom eller Teams från förut för att kunna välja nåndera som platsen där tjänsten föreverkligas?
A: Inte nödvändigtvis. Dock är grundläggande dator/smartenhet kunskaptill nytta här ;) Du får mer detaljerade instruktioner om tekniken en dag innan tjänsten och om du behöver mer hjälp kan du gärna kontakta kundtjänst.
Q: Vilket alternativ ska jag välja för föverkligande av tjänstet?
A: Om du tidigare har använt antingen zoom eller teams, välj förverkligandet i den videokonferenstjänsten du är van vid att använda. Om du inte har använt nåndera, är zoom ett säkrare val, för i problemsituationer kan jag ge dig bättre råd om hur du använder zoom. Om du är inte alls van vid smartenheter och inte har någon familjmedlem eller vän som kan hjälpa till, kan det vara säkraste att välja konsultationen per telefon. Vi kan också prova videokonferenstjänsten först och om det inte fungerar kommer mötet hållas genom telefonsamtal.
Q: Kan jag göra något i förväg, innan jag får mer detaljerade instruktioner om hur jag kommer med på mötet?
A: Om du har valt zoom möte, är det enklaste att ladda zoom-appen från app store t.ex. Google play för att kunna komma till mötet genom att bara klicka på länken jag skickar.
Om reservation
Q: Jag har inte fått instruktioner hur jag kommer med på mötet till zoom/teams, även om jag valde tjänsten i någon av dem?
A: Har du kollat skräppost i din e-post om den skulle ha hamnat dit? Om du inte hittar min e-post, vänligen kontakta kundtjänst. Du når mig snabbast genom att ringa eller skriva i whatsapp.